ДОСЛІД 1

Завдання, яке я отримував, полягає в тому, щоб дослідити один з типів графіки, з'ясувати чим він відрізняється від інших типів графіки

4 коментарі:

  1. попробуй на сайтах найти информацыю. например вот нашла:

    http://informatic-10.at.ua/index/urok_26_osnovni_ponjattja_ta_zasobi_komp_39_juternoji_grafiki/0-130

    http://www.twirpx.com/file/751883/

    ВідповістиВидалити
  2. так проще же посмотреть видеоуроки в http://www.youtube.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Основи векторної графіки.

    На відміну від растрової графіки, у векторній графіці базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою. Таке представлення даних компактніше, але побудова об'єктів супроводжується неперервним перерахунком параметрів кривої у координати екранного або друкованого зображення. Лінія є елементарним об'єктом, якому притаманні певні особливості: форма, товщина, колір, тощо. Об'єкти (прямокутник, еліпс, текст і навіть пряма лінія) сприймається як криві лінії. Виключення складають лише імпортовані растрові об'єкти.
    ^ Векторні об'єкти завжди мають шлях, що визначає їх форму. Якщо шлях є замкненим, тобто кінцева точка співпадає з початковою, об'єкт має внутрішню ділянку, яка може бути заповненою кольором або іншими об'єктами. Всі шляхи містять дві компоненти: сегменти та вузли.
    Шлях уявляє собою маршрут, що з'єднує початкову та кінцеву точку.
    Сегмент - окрема частина шляху, може бути як прямою, так і кривою лінією.
    ^ Вузол - початкова або кінцева точка сегмента.
    Переваги:
    Невеликі за розміром файли, оскільки зберігається не зображення, а лише його основні дані, використовуючи які, програма відновлює зображення. Розмір об'єктів та опис колірних характеристик майже не збільшує розміри файлу. Об'єкти легко трансформуються, ними легко маніпулювати. Редагуючи векторний об'єкт, можна змінити властивості ліній, з яких складається зображення. Можна пересувати об'єкт, змінювати його розміри, форму та колір, не впливаючи на якість зображення. Векторна графіка не залежить від роздільності, тобто векторні об'єкти відтворюють на пристроях з різною роздільністю без втрати якості зображення. Векторна графіка може містити в собі фрагменти растрової графіки, які перетворюються в об'єкти, але мають обмеження у їх обробці.

    ВідповістиВидалити
  4. Основи растрової графіки.

    Растрове зображення – зображення, створене безліччю близько розташованих точок різного кольору (пікселів).

    Для відтворення зображення на пристрої виведення (моніторі, принтері тощо) зображення розбивається на точки — пікселі. Наочним прикладом цього є формування зображення на екрані монітора.

    Подання зображення у формі набору пікселів, упорядкованих за рядками і стовпчикам називається растром.

    Будь-яке зображення, побудоване на основі растра, називають растровим.

    Застосовується у випадках, коли графічне зображення має багато напівтонів і інформація про колір важливіша за інформацію про форму (наприклад, фотографії).

    При редагуванні растрових об'єктів, користувач змінює колір точок, а не форми ліній.

    Важливою характеристикою растра є його роздільна здатність, тобто кількість пікселів на одиницю довжини. Значення роздільної здатності звичайно записується в одиницях dpi (від англ. «dots per inch» — точок на дюйм). Роздільна здатність екранного зображення звичайно становить 72 або 96 dpi, відбитка лазерного принтера — 600 dpi.

    3 кожним пікселем пов'язані числові значення, що визначають його колір.

    ВідповістиВидалити